Borsa voluntariat Covid-19

by

El Govern ha habilitat la Xarxa Junts per canalitzar la solidaritat ciutadana

La Xarxa Junts està coordinada per la Conselleria d’Afers Socials i Esports i compta amb la participació de la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat i la Conselleria d’Administracions Públiques i Modernització, a través de la Secretaria Autonòmica de Memòria Democràtica i Bon Govern.

La Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears (PLAVIB), fruit de la situació actual ha establert una coordinació directa amb la Xarxa Junts per tal poder donar resposta a totes les demandes d’accions voluntàries així com a les peticions de les entitats per a poder comptar amb el suport d’aquestes persones col·laboradores.

Per aquest motiu s’ha establert la creació d’una borsa on s’aniran recollint les dades de totes aquelles persones que volen col·laborar en aquestes accions.

De la mateixa manera es recolliran les necessitats/demandes de les entitats de voluntariat que ho requereixin.

Vols fer de voluntari/a en una entitat social? Fes click aquí

Ets una entitat i necessites  col·laboradors per tal de dur a terme accions? Fes click aquí

(recordeu que tan sols es poden dur a terme aquelles accions que s’estableixen al decret d’alarma establert pel Govern Central, de cobertura de necessitats bàsiques).

Per a més dubtes i oferiments es pot enviar un missatge electrònic a xarxajunts@caib.es o cridar al 971 17 72 00.