Taller de Diversitat afectiva, Sexual i de Gènere

11 juny, 2018

DATA: 4 d'octubre HORARI: 18-19.30h LLOC: Espai d'Entitats Isabel Rosselló i Girart, Palma (veure mapa) C Continuar llegint >>

Formacions Específiques Set’18: Taller 360, Xarxes Socials, Gestió de Grups, Educació Emocional, Projectes i Justificacions i el Procés de Dol

1 gener, 2000

Les formacions de xarxes socials, gestió de grups i educació emocional es fan dues edicions de la mateixa formació. La formació del procés de dol, és una sola formació separada en dos dies diferents. Per inscriurer-vos a una o més formacions haureu d'emplenar el formulari que trobareu al següent enllaç: Continuar llegint >>

Formació Bàsica del Voluntariat

Formació bàsica del voluntariat La formació consisteix en exposicions i dinàmiques que serviran per tractar continguts en matèria de voluntariat com la conceptualització, els drets i deures del voluntari, l'acció voluntària, els tipus de voluntariat, les entitats que ofereixen programes de voluntariat,...   DATES I LLOCS DE REALITZACIÓ: Divendres 14 de sete Continuar llegint >>