formacio voluntariat

Formació Bàsica del Voluntariat - Online

previous arrow
next arrow

DESTINATARIS: Persones que han començat recentment a fer voluntariat a algun programa o aquelles persones que estan interessades en conèixer el món del voluntariat

Benvinguts/des a la Formació Bàsica de Voluntariat de la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears.

Aquest curs té com a objectius:

• L’adquisició dels coneixements bàsics del concepte de voluntariat i la participació social.
  • Conèixer els drets i deures de les persones voluntàries.
  • Reconèixer el paper de les entitats i d’altres agents en el voluntariat.
  • Tenir una visió més completa del voluntariat a les Illes Balears.
  • Conèixer les normatives i recursos existents de voluntariat.

Modalitats:

• Presencial: Es realitza mitjançant una exposició presencial dels continguts amb dinàmiques i activitats per afavorir la participació de les persones assistents. Té una durada aproximada de quatre hores.
  • Online: Es realitza mitjançant l’eina Google Classroom, de forma autònoma i adaptant-se a l’horari personal, al ser una formació que es pot realitzar en qualsevol moment durant el període comprès de dues setmanes. Té una durada aproximada de quatre hores, més el temps d’aprenentatge de l’eina Google Classroom.

S’emetrà en concloure la formació un certificat de realització del curs. Aquest certificat se us remetrà presencialment a les formacions d’aquesta modalitat o per les de modalitat online, per correu electrònic, en cas d’estar interessats en tenir-ho en físic, podreu recollir-ho a l’espai d’atenció al públic de la PLAVIB (Espai d’Entitats Isabel Rosselló i Girart de Palma, c. Felip II, 17, 3r pis, Palma).

PROPERES FORMACIONS PRESENCIALS

• Presencial Mallorca dia 15 de Desembre de 16 a 20h – Espai d’Entitats Isabel Roselló Girard, Carrer Felip II nº7, 3era planta, Palma
    • Presencial Menorca dia 15 de Desembre de 15:30 a 18:30h – Seu ONCE Menorca, Carrer Bisbe Sever nº11, Maò

Aneu a la barra d'eines