Amb el nou any es renova el cercador de programes de voluntariat

gen. 9, 2024

Aquest inici de 2024, i gràcies al suport de la convocatòria d’ajuts de l’Estalvi Ètic de Caixa Colonya s’ha activat una nova versió del cercador de programes del voluntariat de les entitats de la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balers. Aquest cercador facilitarà trobar programes de voluntariat adaptat a les inquietuds i disponibilitats de les persones que vulguin començar a fer voluntariat.

Durant el passat 2023, s’han fet gairebé 600 derivacions a les entitats de voluntariat que difonen la seva acció voluntària gràcies al cercador de programes de voluntariat. Per aquest 2024 les persones tendran a la seva disposició els programes de voluntariat segons el municipi de les Illes Balears en el que es desenvolupi habitualment, l’horari, els dies, l’àmbit d’actuació i a qui o a què va destinat l’activitat. A més, també es podran cercar els programes d’una entitat en concret.

Esperam que amb aquest nou cercador faciliti l’accés a  programes de voluntariat  i arribi a més persones.