Reconeixements del Voluntariat 2024

oct. 11, 2024

La Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears (PLAVIB) torna a organitzar els Reconeixements al Voluntariat. Uns guardons que venen a posar en valor les accions de voluntariat que es duen a terme a les Illes Balears i d’aquelles persones que ho fan possible, entre les més de 50 entitats membre de la PLAVIB.

En aquesta segona edició s’impulsen tres categories a les que les entitats poden presentar candidatures:

1. Projecte d’entitat: A l’edició 2024 es vol reconèixer en concret, el cicle del voluntariat, centrat en la cura que l’entitat posa a les persones voluntàries. Poden optar totes les entitats membre de la Plataforma de Voluntariat de les Illes Balears
  2. Trajectòria de voluntariat: Per aquelles persones amb ampli recorregut realitzant acció voluntària en una o diverses entitats i que per la seva tasca i impuls es vol reconèixer el mèrit de la seva trajectòria.
  3. Trajectòria professional: Per aquelles persones que en el desenvolupament de la seva tasca professional, pública o privada, hagi col·laborat en l’enfortiment, promoció i difusió del voluntariat a les Illes.

Gràcies al suport de Fundació “la Caixa”, la categoria de projecte d’entitat, està dotat amb un premi econòmic de 2.500,00€.

Les entitats membre de la Plataforma del Voluntariat, podran presentar com a màxim, una candidatura de projecte d’entitat, una candidatura de trajectòria de persona voluntària i una candidatura de trajectòria professional. En el cas de les candidatures de trajectories personals, es poden presentar de forma compartida entre una o més entitats. Les candidatures seran valorades per un jurat composat per persones amb àmplia experiència en el voluntariat, la participació i el teixit associatiu de les Illes Balears.

Podeu consultar les bases al següent enllaç: Bases Reconeixements del Voluntariat 2024

També podreu accedir als tres formularis per la presentació de les candidatures, als botons que trobareu a continuació: