Premis solidaris ONCE

maig 14, 2014

SOLIDARIS ONCE

Els Premis Solidaris ONCE, a partir d’ara “SOLIDARIS ONCE”, com nomenclatura de marca dels premis, es convocaran en les diferents comunitats autònomes amb la finalitat de reconèixer i premiar aquelles persones, entitats, institucions, mitjans de comunicació, etc. , que fan una tasca solidària en el seu entorn d’influència procurant la inclusió social de tots els ciutadans, la normalització i l’autonomia personal, l’accessibilitat universal, la vida independent, i que siguin coincidents amb els valors essencials de la Cultura Institucional de l’ONCE i la seva Fundació i la filosofia que impregna l’Economia Social i els objectius del Tercer Sector.
A través d’ells es vol conscienciar la societat i donar exemple de les bones pràctiques realitzades, bé sigui per empreses, institucions, autoritats o persones, per tal de que el seu exemple pugui estendre a tota mena d’organismes públics o privats i individus.
El reconeixement consisteix a destacar les iniciatives, accions i obres ( individuals, col · lectives, professionals, institucionals, empresarials… ) que, segons el parer del Jurat, les facin mereixedores d’aquest guardó i l’àmbit d’actuació es desplegui en cadascuna de les comunitats autònomes.

Poden descarregar les bases i la fitxa de presentació de candidatures en els següents enllaços:

Bases Solidaris CT BALEARS 2014

FItxA PRESENTACIÓ CANDIDATURES SOLIDARIS 2014