La Plataforma del Voluntariado de España (PVE) celebrarà la “Escuela de Otoño del Voluntariado 2021” a Palma, amb la col·laboració de la Plataforma del Voluntariat de les Illes Baleares.

jul. 19, 2021

La cita formativa més important de l’acció voluntària tindrà lloc a finals d’octubre i es preveu com un esdeveniment híbrid, amb activitats presencials però també en línia, de manera que s’obre a la participació, a l’igual que en la seva darrera edició, el 2020.

La “Escuela de Otoño” de Voluntariat és un espai per a la trobada i la formació que es celebra cada any en una localitat espanyola. L’any passat, a causa de la Covid 19 no va poder celebrar a La Rioja, com estava previst, i es va celebrar a través d’una plataforma en línia, ampliant així el nombre de participants de tot Espanya.

Aquest any, si la situació sanitària ho permet, de nou l’escola oferirà activitat presencial, com tallers, cursos i altres activitats de gran interès per a la xarxa de voluntariat, i les sessions es retransmetran en línia per a una major difusió.