II Jornades autonòmiques del Voluntariat de les Illes Balears

març 16, 2015

La Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears (PLAVIB) ha presentat avui, les II Jornades autonòmiques de Voluntariat, enguany, sota el lema “Seguim transformant”. Al acte de presentació han assistit Toni Amengual, coordinador d’Estalvi Ètic de Colonya Caixa Pollença, Pep Riera, vocal de la PLAVIB i Marian Vives, presidenta de la PLAVIB.

Les jornades, que se celebraran a Mallorca, Menorca i Eivissa, seran un punt de trobada i intercanvi entre entitats que treballen amb el voluntariat. Segons indicava Marian Vives, presidenta de l’entitat, “les tres jornades seguiran la mateixa metodologia i dinàmica. Es crearan grups de treball per analitzar i fer propostes en relació al desenvolupament dels codis ètics, els valors dels voluntariat, la seva formació i com millorar la seva visibilitat”.

“ Després de la celebració del XVII Congrés Estatal del Voluntariat el passat mes de novembre, volem que aquestes jornades siguin una continuïtat al debat i la reflexió sobre el lloc del voluntariat en la societat, en el món empresarial i la seva imatge”, reflexionava Marian Vives.

La iniciativa que, compta amb la col·laboració i el patrocini de Colonya Caixa de Pollença, tindrà lloc a Menorca el 14 de març, a Eivissa el dissabte 21 de març, i finalment a Mallorca el 28 de març.

Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears (PLAVIB)

La PLAVIB és una organització d’àmbit autonòmic sense ànim de lucre, que treballa per promoure espais de coordinació i col·laboració entre entitats de voluntariat. Actualment conformen la PLAVIB 28 entitats de les Illes que aglutinen prop de 7.000 persones voluntàries.

Des de la seva creació, el 2006, la Plataforma del Voluntariat dels Illes Balears organitza diferents activitats de sensibilització i reconeixement dels valors solidaris i de participació inherents a l’exercici de l’acció voluntària organitzada.

Nota de premsa.