Ens ajudes a saber quants som i què feim?

jul. 2, 2015

Una de les conclusions del XVII Congres Estatal del Voluntariat i de les II Jornades de Voluntariat a les Illes fou que les entitats de voluntariat no sabem quantes som ni quantes persones voluntàries dediquen el seu temps a programes de voluntariat.

Des de Plataforma del Voluntariat podem dir que aquesta entitat aglutina a 28 entitats de voluntariat i, segons dades de memòries 2014, més de 6900 voluntaris i voluntàries.

Així doncs, l’Observatori d’Organitzacions d’Iniciativa Social, de la Fundació Maria Ferret (podeu conèixer-ne més picant al següent enllaç Presentació OOIS), conjuntament amb la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears, es proposa conèixer el perfil del voluntariat i de les entitats de voluntariat a les Illes Balears. Per fer això s’ha posat en marxa aquest primer estudi sobre Voluntariat a les Illes, seran dues enquestes, la primera que vos presentam ara sobre el perfil de les entitats i la segona sobre el perfil de les persones voluntàries a les Illes.

Vos agrairem que empleneu aquesta enquesta de forma anònima amb les dades de la vostra entitat. Ho podreu fer fins el 10 d’agost. Gràcies per la vostra col·laboració, entre tots #seguimtransformant .