Dictamen del Jurat Premis Nacionals de Joventut 2014

nov. 25, 2014

Els Premis Nacionals de Joventut 2014, creats pel INJUVE amb la finalitat d’estimular i reconèixer la trajectòria i l’esforç de joves que posen de manifest el seu compromís en diferents àmbits de la societat, han estat fallats en les seves diferents categories:

Iniciatives emprenedores en matèria d’ocupació a Alice Lacien. Candidatura presentada per l’Associació Raons Públiques.
Comunicació intercultural a Joan Serra Montagut. Candidatura presentada pel Consolat General de Mèxic a Barcelona.
Voluntariat a Jeimy Nathalia Melo Santander. Candidatura presentada per la Rueca Associació.
Igualtat a Felipe Campos i Rubio. Candidatura presentada per l’Associació Educativa Ítaca.

Cadascuna de les quatre categories ha estat premiada amb 3.000 euros.

Així mateix, es concedeix un esment honorífic, sense dotació econòmica, a Cristina Joya Botia, en la categoria de Voluntariat. Candidatura presentada per l’entitat Germanes de la Caritat Sant Vicent de Paúl.

La valoració de les candidatures ha correspost a un jurat compost per cinc membres:

President: José María Pérez-Seoane Mazzuchelli. Director General de Cooperació Internacional.

Vocals:

José María Lamana Consola. President de l’Associació d’Entitats Socials amb Projectes d’Inserció-Abanico
Ignacio Vázquez de la Torre Prieto. Director General de la Fundació Projecto Don Bosco.
Diego Cobos Chacón. President de la Federació de Scouts-Exploradors d’Espanya (ASDE).
María *Entrecanales Franco. Presidenta del Patronat de la Fundació Balia per la Infància.

El jurat dels Premis Nacionals de Joventut 2014 ha valorat molt positivament totes les candidatures presentades.

Els Premis Nacionals de Joventut que el INJUVE es concedeixen a joves que no superin els 30 anys i que desenvolupin una labor rellevant en diferents àmbits de la societat. Les candidatures han de ser presentades per entitats amb acreditada solvència i vinculació amb l’objecte dels Premis. El termini de presentació de candidatures va finalitzar el passat 17 de juliol.