JA ET POTS INSCRIURE!!

El Voluntariat com a resposta a la por

La Plataforma del Voluntariado de Espa帽a (PVE) celebrar脿 la “Escuela de Oto帽o” a Palma, amb la col路laboraci贸 de la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears (PLAVIB), els dies 27, 28 i 29 d’octubre.

La “Escuela de Oto帽o” 茅s el major esdeveniment de formaci贸 i solidaritat que reuneix el voluntariat al nostre pa铆s. Aquesta vint-i-sis猫na edici贸 es celebrar脿 amb un format mixt: de manera presencial al Centre Cultural CaixaForum de Palma i mitjan莽ant una plataforma virtual, des de la qual es podran seguir les pon猫ncies i participar en l铆nia en els tallers.

SOLIDARITAT
El lema escollit per a l’escola d’aquest any 茅s ‘El voluntariat com a resposta a la por’. Perqu猫 davant la incertesa que hem viscut l’煤ltim any i les diferents intoler脿ncies que afloren en la societat, tamb茅 ha augmentat la solidaritat i el comprom铆s a trav茅s de l’acci贸 volunt脿ria.

La “Escuela de Oto帽o” del Voluntariat 茅s un espai per a la trobada i la formaci贸 que es celebra cada any a una localitat espanyola. Per a la imatge de la “Escuela de Oto帽o” 2021, s’ha emprat una gamma de colors que uneixen les aig眉es mediterr脿nies amb els marrons de la tardor. Al costat de les formes de la rosassa principal de la catedral de Mallorca per fer una representaci贸 del moviment del voluntariat.

Et pots registrar aqu铆:

Aneu a la barra d'eines