Jornada Estratègia del Voluntariat 2030

abr. 26, 2024

La Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears, en col·laboració amb la Plataforma del Voluntariado de España impulsa una fulla de ruta que defineixi uns objectius estratègics davant la situació, característiques i necessitats del voluntariat actual, amb la mirada posada a un futur proper, l’any 2030. Les accions que s’estableixin prioritàries definiran l’acció de la Plataforma del Voluntariat, les actuacions de suport a les organitzacions de voluntariat i la incidència política cap a l’Administració Pública dels futurs anys.

Per això durant tot el 2024, s’està duent un procés de consulta a nivell estatal i autonòmic, que a les Illes Balears es concreta amb la Jornada Estratègia del Voluntariat 2030, el proper 21 de maig a la seu de la FELIB de Palma de 10 a 13h. La participació, mitjançant inscripció, està oberta a tota persona voluntària, treballadora o dels equips de direcció de les entitats de voluntariat que vulguin aportar i reflexionar envers les accions més necessàries i prioritàries per un futur voluntariat de qualitat i transformador.

Donat que aquesta activitat s’emmarca també els actes de la Setmana del Voluntariat del 20 al 25 de maig, organitzat per la Plataforma del Voluntariat, es pot realitzar la inscripció a la Jornada amb la resta d’actes de la Setmana o específicament a l’enllaç que es trobarà a continuació: