📢 El Voluntariat com a resposta a la por 💪

set. 20, 2021

JA ET POTS INSCRIURE!!

El Voluntariat com a resposta a la por

La Plataforma del Voluntariado de España (PVE) celebrarà la “Escuela de Otoño” a Palma, amb la col·laboració de la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears (PLAVIB), els dies 27, 28 i 29 d’octubre.

La “Escuela de Otoño” és el major esdeveniment de formació i solidaritat que reuneix el voluntariat al nostre país. Aquesta vint-i-sisèna edició es celebrarà amb un format mixt: de manera presencial al Centre Cultural CaixaForum de Palma i mitjançant una plataforma virtual, des de la qual es podran seguir les ponències i participar en línia en els tallers.

SOLIDARITAT
El lema escollit per a l’escola d’aquest any és ‘El voluntariat com a resposta a la por’. Perquè davant la incertesa que hem viscut l’últim any i les diferents intoleràncies que afloren en la societat, també ha augmentat la solidaritat i el compromís a través de l’acció voluntària.

La “Escuela de Otoño” del Voluntariat és un espai per a la trobada i la formació que es celebra cada any a una localitat espanyola. Per a la imatge de la “Escuela de Otoño” 2021, s’ha emprat una gamma de colors que uneixen les aigües mediterrànies amb els marrons de la tardor. Al costat de les formes de la rosassa principal de la catedral de Mallorca per fer una representació del moviment del voluntariat.

Et pots registrar aquí: