Reconeixements del Voluntariat 2023 de la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears

nov. 9, 2023

La Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears (PLAVIB) organitza per primera vegada els Reconeixements al Voluntariat. Uns guardons que venen a posar en valor les accions de voluntariat que es duen a terme a les Illes Balears i d’aquelles persones que ho fan possible, entre les més de 50 entitats membre de la PLAVIB.

En aquesta primera edició s’obren tres categories a les que les entitats poden presentar candidatures:

1. Projecte de voluntariat innovador: Aquell projecte emmarcat dins un programa de voluntariat que es desenvolupi a les Illes Balears, que es pugui valorar molt positivament pels aspectes innovadors en quant a metodologia, participació, eines, col·laboracions, …
  2. Trajectòria de voluntariat: Per aquelles persones amb ampli recorregut realitzant acció voluntària en una o diverses entitats i que per la seva tasca i impuls es vol reconèixer el mèrit de la seva trajectòria.
  3. Trajectòria professional: Per aquelles persones que en el desenvolupament de la seva tasca professional, pública o privada, hagi col·laborat en l’enfortiment, promoció i difusió del voluntariat a les Illes.

Gràcies al suport de Fundació “la Caixa”, la categoria de projecte de voluntariat innovador, està dotat amb un premi econòmic de 2.500,00€. Les entitats membre de la Plataforma del Voluntariat, podran presentar com a màxim, una candidatura de projecte de voluntariat i una altra candidatura de trajectòria personal. En aquest darrer cas, podent esser compartida entre una o més entitats. Les candidatures seran valorades per un jurat composat per persones amb àmplia experiència en el voluntariat, la participació i el teixit associatiu de les Illes Balears.

Podeu consultar les bases al següent enllaç: Bases Reconeixements del Voluntariat 2023

Així com accedir als tres formularis per la presentació de les candidatures que trobareu a continuació: