Presentació Estudi i Taula Rodona “Situació del Voluntariat a les Illes Balears”

nov. 14, 2022

El proper 2 de desembre, amb motiu de la celebració al voltant del Dia Internacional del Voluntariat (5 de desembre) la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears organitza un acte en què es presentarà l’Estudi del Voluntariat 2022 i durà a terme una taula rodona, entre persones voluntàries i responsables de voluntariat, damunt la situació del voluntariat a les Illes Balears. Aquest acte es durà a terme a les 17h, amb una previsió de cloenda a les 19h, a la Sala d’Actes del Centre Cultural de la Misericòrdia de Palma.

L’estudi desenvolupat conjuntament amb la Plataforma de Voluntariado de España i les plataformes de voluntariat d’àmbit autonòmic. Les dades de l’estudi, que ha enquestat a tota Espanya més de 6000 persones, diferencien per primera vegada la comunitat autònoma, donant llum a les característiques específiques de cada territori. Aquest estudi esdevé el major estudi fet mai a Espanya amb relació a voluntariat i amb dades autonòmiques.

Posteriorment a la presentació de les dades i per recollir les impressions i reflexions de les persones directament implicades en el voluntariat a les Illes Balears, persones responsables d’entitats de voluntariat i persones voluntàries oferiran el seu punt de vista damunt el moment que viu el voluntariat a les Illes Balears, els actuals reptes i les perspectives de futur de l’acció voluntària i les entitats que la desenvolupen. Les persones participants de la taula rodona, seran: Elvira Barrio, responsable de voluntariat de Creu Roja, Montserrat Sepúlveda, voluntària de l’Associació Espanyola contra el Càncer, Antoni Sorà, voluntari de Càritas i Fundació Monti-Sion Solidària i vicepresident del Consell Territorial de la ONCE i Marian Vives, responsable de voluntariat d’Amadiba.

Es prega confirmació d’assistència a l’acte per correu electrònic a: plavib@plataformavoluntariat.org