Junta directiva

L’actual Comissió Executiva de la Plataforma esta formada per:

Miquel Coll Saltiveri – President (Associació Dignitat i Solidaritat – ADIS)

Xisca Vila – Secretària (Club Esportiu Blau)

Antoni Sorà Vadell – Tresorer (ONCE – Illes Balears) Ha realitzat estudis de grau i postgrau en empresa, turisme i ciències del treball. Professor de formació professional a la branca administrativa. Director gerent de la Fundació Sa Nostra entre els anys 2008 i 2012, on va poder coneixer molts dels programes de voluntariat que desenvolupen les entitats de Plataforma.  Actualment participa com a voluntari a ONCE-Balears i a Càritas Mallorca.

Margalida Riutort – Vocal (Càritas Diocesana de Mallorca)

Josefa Garcia – Vocal (Associació de Voluntaris d’Eivissa). Dirigent activa i compromesa amb la societat més vulnerable. En l’actualitat exerceix càrrecs de responsabilitat a l’Associació Voluntaris d’Eivissa, en concret la vocalia responsable de l’àmbit social. També exerceix una altra vocalia d’àmbit social en l’Associació de veïns de Platja d’en Bossa. Una persona lluitadora que aposta pel voluntariat com a model de participació i transformació social.

Genoveva Illescas Macho – Vocal (Amadip Esment Fundació) Diplomada Educació Social i un Màster en Qualitat de vida i persones amb discapacitat intel·lectual. Responsable d’oci i voluntariat a Amadip Fundació des de fa més de vint anys. Vinculada a la Plataforma des dels seus inicis.

Ana Belén Velasco – Vocal (AECC Illes Balears)

Elvira Barrio – Vocal (Creu Roja)