Junta directiva

L’actual Comissió Executiva de la Plataforma esta formada per:

Miquel Coll Saltiveri – President (Associació Dignitat i Solidaritat – ADIS)

Formació Sanitària. Membre fundador i president de l’associació Dignitat i Solidaritat, en la qual participa des de fa més de 7 anys. Ha coordinat i dirigit diverses llars de menors en risc d’exclusió. Participa activament en diverses causes socials com el dret a l’habitatge, la prevenció dels desnonaments, la defensa de la renda bàsica universal, la defensa de la sanitat pública i dignificació del sistema de pensions públiques, …

Xisca Vila – Secretària (Club Esportiu Blau)

Antoni Sorà Vadell – Tresorer (ONCE – Illes Balears) Ha realitzat estudis de grau i postgrau en empresa, turisme i ciències del treball. Professor de formació professional a la branca administrativa. Director gerent de la Fundació Sa Nostra entre els anys 2008 i 2012, on va poder coneixer molts dels programes de voluntariat que desenvolupen les entitats de Plataforma.  Actualment participa com a voluntari a ONCE-Balears i a Càritas Mallorca.

Margalida Riutort – Vocal (Càritas Diocesana de Mallorca)

Diplomada en Treball Social i post grau en Gestió d’Entitats no Lucratives. Des de 1988 lligada laboralment a Càritas Mallorca en diferents càrrecs i funcions; actualment és la responsable del voluntariat a l’entitat. A més a participat de manera activa al Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca, al Moviment veïnal de Son Sardina (AAVV), membre activa a diferents parròquies i moviment d’església i altres associacions de caire cultural, social i reivindicatiu (Cossiers de Son sardina, Amics/amigues de Son Sardina, …)

Josefa Garcia – Vocal (Associació de Voluntaris d’Eivissa). Dirigent activa i compromesa amb la societat més vulnerable. En l’actualitat exerceix càrrecs de responsabilitat a l’Associació Voluntaris d’Eivissa, en concret la vocalia responsable de l’àmbit social. També exerceix una altra vocalia d’àmbit social en l’Associació de veïns de Platja d’en Bossa. Una persona lluitadora que aposta pel voluntariat com a model de participació i transformació social.

Genoveva Illescas Macho – Vocal (Amadip Esment Fundació) Diplomada Educació Social i un Màster en Qualitat de vida i persones amb discapacitat intel·lectual. Responsable d’oci i voluntariat a Amadip Fundació des de fa més de vint anys. Vinculada a la Plataforma des dels seus inicis.

Ana Belén Velasco – Vocal (AECC Illes Balears)

Elvira Barrio – Vocal (Creu Roja)

Aneu a la barra d'eines