Guia Aprenentatge i Servei 2022

des. 14, 2022

La Guia d’Aprenentatge i Servei, realitzada per la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears amb col·laboració amb el grup promotor d’Aprenentatge i Servei de les Illes Balears i gràcies al suport de Caixa Colonya, pretén ser una eina per docents de centres educatius per ajudar a dur a terme projectes de col·laboració amb les entitats socials de les Illes Balears.

En aquesta guia hi trobareu, uns apartats on es parla de què és i què aporta l’aprenentatge i servei a la pràctica educativa i un seguit de fitxes d’entitats on podreu conèixer més sobre les entitats amb les que es pot participar i en quins àmbits curriculars o branques educatives pot ser més fàcil posar en marxa aquests projectes.

Des de la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears, podem facilitar  centres educatius i organitzacions no lucratives pel desenvolupament del projecte, no dubteu de posar-vos en contacte amb noltros per rebre assessorament i més informació.

Descarrega-la