Formacions de Voluntariat segon semestre 2016

juny 16, 2016

En la segona part d’aquest any seguirem treballant per formar a voluntaris i persones interessades en l’acció voluntària, per tenir un voluntariat de qualitat a les entitats de Illes.

Formacions Bàsiques del Voluntariat La formació consisteix en exposicions i dinàmiques que serviran per tractar continguts en matèria de voluntariat com la conceptualització, els drets i deures del voluntari, l’acció voluntària, els tipus de voluntariat, les entitats que ofereixen programes de voluntariat,…

• – 14 de juliol de 16 a 20h al Casal de La Calatrava de Palma. Inscripcions online fins l’11 de juliol
  • – 10 de setembre de 10 a 14h al Casal de La Calatrava de Palma. Inscripcions online fins el 7 de setembre
  • – 17 de novembre de 16 a 20h al Casal de La Calatrava de Palma. Inscripcions online fins el 16 de novembre

Jocs per voluntariat amb infants i joves. La formació pretén oferir un marc teòric del joc com a eina de dinamització per infants i joves, i una mostra original i representativa del tipus de jocs per infants i joves segons les seves característiques.
– 2 de juliol de 9 a 14h al Casal de La Calatrava de Palma. Inscripcions online fins el 30 de juny
Podeu inscriure-vos a aquestes formacions a l’apartat de FORMACIÓ de la nostra web.
Properament informarem de dates i característiques de les formacions específiques de voluntariat:
Multitallers per a voluntariat amb infants i joves
Formació sobre voluntariat amb immigració i refugiats
Formació cibervoluntariat, presencia a les xarxes