formacio voluntariat

Formació Bàsica del Voluntariat - Online

Slider

Benvinguts/des a la Formació Bàsica de Voluntariat de la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears.

L’equip de la secretaria tècnica ha desenvolupat aquesta formació online i esperem que compleixi les vostres expectatives i sigui útil per començar la vostra aventura dins el mon del Voluntariat.

En primer lloc comentar-vos que aquest curs té com a objectius:

• L’adquisició dels coneixements bàsics del mon del voluntariat i de les entitats voluntàries.
  • Tenir una visió més completa i global de la situació actual del voluntariat a les Illes Balears.
  • Conèixer les normatives i recursos existents de voluntariat.

Els continguts de la formació estan enfocats cap a la consecució d’aquests objectius i les competències que d’ells es desprenen. Volem afegir que en tot moment disposeu de la possibilitat de contactar amb nosaltres per a tal d’ampliar/concretar o resoldre qualsevol tipus de dubtes.

Hem intentat que tant els continguts com les tasques a realitzar siguin accessibles i senzilles, ja que com hem comentat es tracta d’una formació bàsica.  Afegir que aquesta formació es pot complementar amb altres formacions més específiques que podeu trobar a la nostra web (www.plataformavoluntariat.org) i/o xarxes socials (facebook, twitter, instagram).

Desitjar-vos que la formació sigui del vostre agrado i convidar-vos a que ens faceu arribar qualsevol aportació, millora o dubte mitjançant la plataforma (missatge al perfil professor “Formació PLAVIB”), correu electrònic: formacio@plataformavoluntariat.org o al 900102979 (telèfon d’atenció al voluntariat – gratuït).

Finalment, en haver completat totes les tasques encomanades i un cop finalitzat el període establert de durada d’aquest curs, se us expedirà un certificat de realització del curs, d’una durada de 5 hores. Aquest certificat se us remetrà per correu electrònic, en cas d’estar interessats en tenir-ho en físic, podreu recollir-ho a l’espai d’atenció al públic de la PLAVIB (Espai d’Entitats Isabel Rosselló i Girart de Palma, c. Felip II, 17, 3r pis, Palma).

L’equip de secretaria tècnica de la PLAVIB

DESTINATARIS: Persones que han començat recentment a fer voluntariat a algun programa o aquelles persones que estan interessades en conèixer el món del voluntariat

Inscripcions del dia 9/09 al 20/09/2019

El curs romandrà actiu del dia 23/09 al 04/10/2019