Actes 4 i 5 de desembre pel Dia Internacional del Voluntariat

nov. 28, 2017

En motiu del Dia Internacional del Voluntariat, des de la PLAVIB i amb suport de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports s’han organitzat les següents activitats en les què podeu participar amb el vostre voluntariat:

Jornada de feina per entitats per la Nova Llei de voluntariat

4 de desembre – 16 a 18,30h – Seu de la FELIB i per videoconferència a l’Ajuntament de Maó, al Palau de Congressos d’Eivissa i al Consell Insular de Formentera.

La sessió dirigida a responsables d’entitats i de programes de voluntariat i a persones voluntàries es realitzarà de les 16 a les 18,30h, acabant amb un refrigeri i comiat, comptarà amb la ponència del professor Pablo Benlloch.

Gràcies a la seva experiència i coneixement del tercer sector i del món legislatiu podrà iniciar el debat/reflexió a tots els àmbits i nivells on el voluntariat esta present a la nostra comunitat.

Us pregam que en cas d’assistir-hi confirmeu assistència enviant un correu a plavib@plataformavoluntariat.org
 Flyer Jornada Voluntariat xerrada
Carpa Informativa Dia Internacional del Voluntariat
5 de desembre – 11 a 14h – Jardins de la Misericòrdia
A fi de difondre les activitats de voluntariat de les entitats de la PLAVIB i sensibilitzar envers l’acció voluntària el dimarts 5, posarem una carpa informativa als jardins de la Misericòrdia a Palma.
Us demanam que si teniu fulletons nous, que no ens heu fet arribar en altres ocasions, sobre el voluntariat a la vostra entitat, ho faceu ara per poder tenir-los a la carpa.
Les entitats que heu entrat formar part de la Plataforma recentment i no tenim material informatiu del vostre voluntariat, el podeu dur directament dia 5 a les 10h a la carpa informativa dels Jardins de la Misericòrdia

Inauguració Exposició “El Voluntariat, una Mirada Transformadora”
5 de desembre – 13h – Jardins de la Misericòrdia
Juntament amb la carpa de la PLAVIB, la Conselleria de Cultura, Participació i Esports inaugurarà el dia internacional del voluntariat, l’exposició de les fotografies que ha fet el guanyador d’aquest any del certamen de fotografia d’Art Jove, a les entitats que va venir. L’exposició serà inaugurada per part de la Consellera, Fanny Tur.

Flyer Exposició Una Mirada Transformadora