Voluntariat al Dia de Nassos de Sonrisa Médica

set. 19, 2017

Des de Sonrisa Médica han començat a preparar el gran esdeveniment de l’entitat un any més i volen fer-vos partícips perquè els encantaria poder comptar amb vosaltres en l’equip de voluntariat.

Com bé sabeu els que ja heu participat en edicions anteriors, es tracta de la gran festa de l’entitat, punt de trobada per a nens i famílies amb els pallassos i col·laboradors de SONRISA MÉDICA en què es duen a terme infinitat de tallers i activitats molt divertides. L’esdeveniment és d’entrada gratuïta per a tots els nens fins a 12 anys, i el donatiu de 5 euros que fan els adults, es destina a donar continuïtat a les actuacions que fan regularment als hospitals de Mallorca.

El DIA DE NASSOS se celebrarà un any més el dissabte 7 d’octubre 2017, al Recinte Firal de Santa Ponça (Calvià). L’horari d’obertura al públic serà de 11: 00h a 20: 00h. Podeu anotar-ja en les agendes! 

Volen tancar la distribució de tasques per als voluntaris molt aviat, i si us ve de gust tornar a compartir aquest espai solidari, podeu contestar a aquest  correu (marta@sonrisamedica.org) indicant, nom complet, DNI, telèfon, què tasques serien les que més us agradaria fer, així com quins horaris podeu oferir:

Tasques disponibles

– Decoració, muntatge, desmuntatge

– Taquilla i accessos, venda de tiquets tómbola, taula informativa i venda de marxandatge.

– Responsable de tallers en cada carpa (1 ó 2 per carpa)

– Monitor d’activitats de lleure (curses, jocs infantils en grup, etc.)

– Fotografia i vídeo (amb material i recursos propis)

– Pinta cares (experiència maquillant nens)

Horaris: DIVENDRES 6 D’OCTUBRE:

HORARI PRE 10:00 A 16:00 (hores segons disponibilitat. Tasques de decoració principalment)

Horaris DISSABTE 7 D’OCTUBRE:

HORARI A: 09:00 – 10:00 (muntatge i decoració)

HORARI B les: 10:00 – 14:00

HORARI C les: 13:30 – 16:30

HORARI D les: 16:00 – 20:00

HORARI I: 20:00-21:30 (desmuntatge)

Moltes gràcies per la vostra ajuda! El vostre temps i il·lusió ajuden molt a que l’estada als hospitals sigui més alegre i suportable. Si pot ser abans del proper 25 de setembre, esperen les vostres notícies.